onsdag 1 april 2009

Leila å ja´...


Häromdagen så köpte jag Leila Lindholm´s tidning "Leilas country living". Härlig tidning att sitta å drömma sig bort i...

Jag har ju normalt lite småsvårt med alla matlagningsprogram, men Leila´s är ett STORT undantag! Förstår inte hur allt hon lagar eller baka kan se sååå gott å framförallt enkelt ut...

Jag blev iaf väldigt sugen på att dra igång med nåt själv. Å så var jag sugen på pizza så det blev pizzabak å därmed kylskåpsrensning... Otroligt hur mycket som är gott att ha som "pålägg" på pizza! Creme fraiche/kesella smaksatt med lite kryddor, zucchini, skinka, tonfisk, ananas... jag kan fortsätta en stund till.

Pizzadegs recepetet är hämtat ut "Gladiatorernas kokbok". Fullt av enkla recept vilket är en förutsättning för att jag ska göra något.. ;o) Å maten är dessutom bra "träningsmat".

4 smarriga pizzor blev det så småningom. Bara att njuta av maten å tidningen... Å försöka att glömma kaoset på diskbänken för en stund. ;o)

Inga kommentarer: