måndag 6 april 2009

Strålande...


..vårväder har vi haft idag! Hur härligt är det inte att ta en låååång promenad efter jobbet i solsken?! Det är vid sånna tillfällen jag verkligen saknar att ha en hund... Hade kunnat gå ännu längre då ;o) Ta med sig mina små svansbarn på promenad innebär bara att det blir en kort runda, max runt kvarteret... Allt är ju sååå farligt för mina älsklingar!;o)

Promenixen gick iaf bla förbi Haga å "Iris o Doris". Kollade in deras skyltfönster å kom på att jag inte visat vad det var jag köpte där sist... Så här kommer det bilder på "pysslet"!

Tyckar att de här är så söta! Just nu är det påskpynt. Det blev mossa tillslut eftersom jag inte hittade nåt bra alternativ.. Svansbarnen, särskilt Flizan, älskar mossa... Jag misstänker att jag kommer att hitta mossa fram till midsommar i vardagsrummet. Å de trasiga skalbitarna är mitt sista riktiga ägg... Det har tydligen spelats fotboll med det! Suck. Som tur är hittade jag "en hel hög" med konstgjorda ägg för ett tag sedan... Så då kan de spela fotboll hur mycket de vill när inte matte är hemma.. ;o)

..Strålande gjort var det av Färjestad igår åxå. 2-1 i matcher mot HV71. Fortsättningen kommer att bli väldigt spännande! (Det var väl ingen som trodde att jag hade missat det, trots att jag inte skrev om det förns nu?)


...Strålande var det åxå att jag fått en kommentar från Telia´s kundservice angående val av leverantör av mobilt bredband. Det ska de ha kredit för att de hittade min lilla fundering, jag menar min blogg är inte stor.. har inte så många besökare så att de skulle lägga tid på att hitta hit var överraskande! Ett + i kanten för dem i valet av min framtida operatör. Jag har iaf kommit en bit på väg idag genom att säga upp mitt fasta bredband. Vill ju verkligen inte riskera att behöva betala för dubbla abonnemang...;o)

Inga kommentarer: