söndag 5 april 2009

Lockar...

..i håret är tyvärr inget som jag kan stoltsera med ofta.
Men efter mitt besök hos min nya frissa i veckan hade jag stora fina lockar i hela håret. Jättefint! Kändes verkligen lyxigt, jag som normalt har spikrakt hår kände mig jättefin. Hon fixade till dem med platt-tången. Det måste jag ta å testa... Men först behöver jag nog få upp den andra spegeln i hallen. Så att jag har en chans att se lite av nacken åxå...
Hade passat jättebra igår kväll, då jag var på födelsedagsmiddag. Men det var lite för nära i tiden för att det skulle ha blivit bra.


Funderar lite över hur alla modebloggare lyckas med alla sina outfit bilder? Jag fick knappt till bra bilder på håret..

Funderar annars över det här med mobilt bredband. Skulle va väldigt skönt att slippa alla sladdar å kablar kors å tvärs genom hemmet... Å kunna ta med sig datorn till stugan. Men vilka ska man välja? Telia, 3, Telenor eller Bredbandsbolaget. Det kanske tom finns nån mer? Hm... Det löser sig nog tillslut. Men har du nån åsikt om operatör så dela gärna med dig till mig.. ;o)

3 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Sitter precis i samma tankar om vilken operatör man ska anlita.
Är så trött på sladdar också skulle jag vilja kunna sitta på balkongen och surfa runt.
Tycker att dina lockar ser stora och fina ut och jodå bilderna visar hur dom ser ut lockarna alltså.
Kram:)

Anonym sa...

Hej.

Anders Häll heter jag och jobbar på Telia. Vi har många fördelar som talar för att man ska välja Telia som operatör för denna tjänst, förutom landets bästa täckning. Telia har bland annat 30 dagars öppet köp på sitt mobila bredband. Dessutom så får man med 5 st e-post adresser samt ett program som heter säker surf, vilket innehåller en brandvägg samt ett antivirus program. Detta ger en säker surfupplevelse.
Fördelen med 30 dagars öppet köp gör att du får chansen att kontrollera om det verkligen fungerar på de platser som ni kommer att vara på. Ni kan kontakta mig via mail på anders.x.hall@teliasonera.com om ni vill ha mer information.

Mvh.
Anders Häll
Telia Kundservice.

Hon med klackarna sa...

Marie: Jo jag funderar endel över vad jag har för behov.. ;o) Men tror att jag snart har bestämt mig. ;o) Ska bli skönt att slippa sladdarna å tom kunna sitta på balkongen å surfa å blogga..
Blev jättenöjd med lockarna, men inte lyckats få till likadana själv än..

Telia/Anders Häll: Tack för att du tog dig tid å hittade min lilla blogg ;o) Blev väldigt överraskad å glad över det! Ska funder alite till så får vi se om jag kontaktar dig sen..