tisdag 7 april 2009

Nervkittlande...

..var kvällens match i LLA. Ååå var så spännande i sudden så jag hade ont i magen... Hoppade upp å ner på min plats. Å slets mellan hopp å förtvivlan! Innan Färjestad lyckades sätta avgörande pucken i nät! Gissa om det var nån på läktaren som skrek då!? ;o)
Jag är sååååå avundsjuk på alla som ska å kolla på morgondagens match live!!! Vill åxå! Kommer att sitta framför en tv å hoppa istället... Å hålla tummarna! Om inte nån väldigt gärna vill avstå sin biljett..? Bara att höra av sig! ;o) Jag går gärna dit å våndas.. Eller om nån behöver en date till festen efteråt.. Jag ställer upp! ;o) (För jag tror verkligen på att det blir fest i morgonkväll..)
Givetvis togs det bilder under kvällen. men nu är jag alldeles för trött för att fixa upp några på bloggen.. Kommer i morgon!
Fick faktiskt nåra målvaktsbilder, tyvärr på Stefan Liv istället för på "Våran" Jonas, han är mycket mer uttrycksfull i ansiktet. Det hade varit mycket roligare. ;o)
Sov sött! Jag ska iaf försöka att sova nu..

3 kommentarer:

Pisan sa...

Jag kan med tänka mig att gå på festen efteråt.:) Ska vi gå ihop?:) Du kan ju säga att du är pressfotograf och jag kan ju leka journalist eller något.:) Men det blir väl fest på torget på torsdag om de vinner ikväll? Vilken tid? Vet du det? Som du ser så svarar jag på läsarkommentarer i min blogg. Hur gör du? Ska jag ta mig in här igen och läsa svar eller ska jag avvakta trevlig kommentar i min blogg? Ha en bra dag!

Anonym sa...

Jag vill bara kika in hos dig och önska GLAD PÅSK. Men som jag ser så har du fullt upp med annat. Härligt med entusiasmiska personer;-)

Kram annica

Hon med klackarna sa...

Pisan: Jo det skulle va en upplevelse att gå på den festen! ;o)
Om det blir vinst ikväll blir det firande på Torget i morgon, vet inte vilken tid än..
Jag försöker att svara på alla kommentarer. Ibland blir det ett eget svar å ibland ett uppsamlings-svar. Nån gång kan jag missa dock, eller att det kan ta lite tid..
men jag går in i andras bloggar å svarar åxå ibland. Så det kan bli lite blandad kompott! ;o)

Annica: GLAD PÅSK önskas dig åxå! Jo här är det mycket nu;o) Hockeyen ställer till lite med planerandet.. Men det är bara kul när laget i mitt <3 spelar final å har chans till SM-guld! ;o)