tisdag 28 april 2009

Beslutsångest...

..av stora mått är det hos Hon med klackarna nu i dagarna....
Jag kikar, letar, funderar å jämför å jämför igen.. Är den bilden bäst eller den? Hm... Det var svårare än jag hade tänkt mig att välja ut bilder till utställningen... Jag hade så gärna velat välja ut nästan bara nya bilder, men så var det det där med omdömmet... Det är inte allt som jag tycker om, som andra tycker om... Å jag måste erkänna att svansbarnen verkligen inte är till mycket hjälp i just den frågan.
Eftersom urvalet har dragit ut på tiden tror jag att jag iaf får nöja mig med att göra egna utskrifter.. Trots att kvalitén blir lite sämre då.
Förstår inte riktigt hur det gick till... men jag som alltid varit ute i god tid har sista tiden blivit tidsoptimist!? Tycker INTE om det!
Sen har ju hockey VM dragit igång. Ska bli intressant att se fortsättningen.. Hur går det för Sverige på backsidan? 2 viktiga backar ute ur spel, (Kenny Jönsson och Tobias Enström) vem eller vilka kallas in?.. Min "favvo" är färdigspelad i sitt klubblag, å jag tror att han vill spela. Bengan ring Frögga!!! Stor, tung, stark, trygg å stabil, precis det vi behöver. Jonas Frögren i landslaget vill jag se!
Kanonmatch som sänds just nu: Ryssland-Schweiz. Stundvis mer intressant än mina bilder! Å gamle Färjestadsbekantingen Martin Gerber storspelar i det Schweiziska målet.
Så om ni tycker att jag är dålig på att uppdatera å kiak in i era bloggar så vet ni nu varför! I´ll be back! ;o)

2 kommentarer:

P sa...

Haha från och med nu så kommer jag kalla Frögga för Storken tack vare dig.;) Kram

Hon med klackarna sa...

P: Haha... Förstod du inte min sammandragning av stor å stark? ;o) Då blir det stork ;o)