söndag 19 april 2009

Yiiiihaaaooou!!


Blev så glad när jag ääännntliiigen kom in i min mailbox! Det har varit segt på mitt nät i några dagar nu.. Men där låg mailet som jag hade hoppats att jag skulle komma att få...!

Jag får va med!!!!!!!


Jag kommer alltså att va en av 65 fotografer som kommer att ställa ut i "100 lpm FOTO"Värmlands Museum 9-10 maj!!!!!
Gissa om jag blev GLAD!! Hoppade å skuttade här hemma... ;o) Svansbarnen kikade lite misstänksamt...

För mig känns det jättestort att bara få vara med.
Å jag är verkligen oerhört glad över att få chansen att visa upp mina bilder utanför den vanliga vänkretsen!! ;o)


Tävlingen, om favoritbilden, som kommer att vara under den aktuella helgen vet jag redan nu att jag inte har så stor chans att vinna.. Min bekantskapskrets är inte såå stor. Jag har kanske ett 10-tal personer som jag kan försöka att locka till museet å rösta på nån av mina bilder... (Å då är familjen inräknad..)

Ungefär så här glad blev jag när jag läste mailet! ;o)

Nu ska jag försöka att ta reda på hur allt praktiskt funkar... Å bestämma vilka bilder som jag ska ha med... hm...

Ni kommer nog att få höra mer om det här längre fram.... ;o) trallala!...


4 kommentarer:

Norskan sa...

Gratulerer med plass i utstillingen! Det var moro! Takk også for innlegget med ustillingsbildene dine for en stund siden! Det er veldig fint å få se hva du holder på med! Her er bildene dine snart på vei opp på veggen! Klem

Hon med klackarna sa...

Norskan: Jo det var himla skôj! Blev jätteglad! ;o) Går fortfarande omkring med ett brett leende;o)
Skönt att höra ;o)

Anna sa...

GRATTIS GRATIS! Superkul, som du redan vet så tycker jag att du tar jättebra bilder. Jag är tyvärr i utlandet den aktuella helgen, men hade jag kunnat komma hade jag givetvis gett dig min röst:-) Kram Kram

Hon med klackarna sa...

Anna: Tackar! Går det inte att omboka utlandsvistelsen då..? Haha skojade bara! Unnar dig verkligen den.;o)