tisdag 7 april 2009

Blåst lite liv..

..i datorn har jag fått hjälp med idag. Förhoppningsvis "lever" den gamla fläkten iom detta tills den nya kommer. Jättetack för hjälpen! Håller verkligen tummarn!
Men jag fick nästan samma känsla när vi blåste ren fläkten som när bilden besiktas... Varför är de så omilda i behandlingen med min dator/bil!? Gjorde ont i mig.
Jisses, vad skitigt det var under knapparna på tangentbordet, skämdes en smula... Nästan så att jag rodnade! Sååå mycket damm.. å katthår! hm..
Ikväll. Längtar lite... Visserligen inte avgörande match, men det tror jag knappt att nerverna hade pallat med... Men det är finalmatch å den ska upplevas på plats i LLA!! Jippie! Tror att det blir stämning som heter duga. ;o) Håller tummarna för Färjestads seger åxå!

3 kommentarer:

Gnistrande snö sa...

Hej,

Tack för din gulliga kommentar, så kul att hitta hit!
Fina påskdekorationer du visar. Gillar ditt bloggnamn och texten i headerm.

Varma hälsningar
Katarina

Pisan sa...

Skrik å heja åt mig med! Jag ser matchen på tv! Kram

Hon med klackarna sa...

Gnistrande snö: Du är så välkommen så! Var kul att hitta till dig åxå;o) Å va kul att du gillar headern!

Pisan: Jo då jag skrek allt lite ;o) Men är lite lugnare när jag har en kameralins framför ögonen... Tror att alla kan va glad över det! ;o)