onsdag 1 april 2009

Nu är det äntligen slut på väntan!

Äntligen är finalmatcherna igång!
Roligare när jag får se favoritlaget spela än att de redan varit klara... Men idag tyckte jag inte att de spelade speciellt övertygande. Kändes som om de hade väldigt svårt att komma igång efter sitt "semifinalsuppehåll". Hoppas att de får lite bättre fart på skridskorna tills på fredag. Förluster är aldrig roligt å särskilt inte storförlust med 4-1...
Conny Evensson får gärna ta vägarna förbi Färjestads träningar de närmaste dagarna, å skrika "lite liv" i grabbarna!

Det är oroväckande att lagkapten Wallin fick kliva av i dagens match... hm. Inte bra. Hoppas att det inte är nåt allvarligt å framförallt inte nåt långvarigt! Han behövs i laget, gör oftast ett jättejobb.

Själv är jag lite nöjd med att jag klarade så många inlägg utan hockeyinnehåll! ;o) Slutet av mars/början av april är ju nästan himmelriket för hockeyintresserade!

SM-slutspel å för att inte prata om kvalserien. Oj,oj så spännande det är! Å igår var det dessutom landskamp. Vilken straff Linus Omark satte! Wow! I klass med Foppas mål i OS i Lillehammer. Ögongodis! Finns säkert på You Tube. (Ett litet erkännande jag har aldrig funderat på hur man lägger upp YouTube-klipp på bloggen. Men ska kanske börja fundera lite över det...)

2 kommentarer:

Pisan sa...

Kul att se att fler har samma intressen som jag dvs hockey och fotografering. Jag har sett att du kommenterat en del i andra bloggar men aldrig tagit mig tid att klicka in på din. Men NU gjorde jag det och det ångrar jag inte att jag gjorde! Vilken underbar blogg. Hit kommer jag oftare. Kram.

Hon med klackarna sa...

Pisan: Välkommen hit! Jo visst är det bra intressen!;o)
Du har verkligen gjort min dag idag! Blev glad över kommentarerna i bloggen å sen igen när jag läste ditt inlägg, i din blogg, om min blogg ;o) Det värmde! ;o)