torsdag 23 april 2009

Vilken vardagslyx...;o)

När jag åkte hem från jobbet idag så sken fortfarande solen! Den har kommit tillbaka å värmer upp oss igen ;o) Sååå härligt!
Passade därför på att sätta mig med datorn i solen. Japp, ni läste rätt... Jag är med mobilt bredband! Det har visserligen funkat lite si å så de senaste dagarna. Men idag, klockrent!
Har suttit med fötterna bland alla kryddkrukor... (så bra att ha dem samlade på golvet så att det går smidigt att lägga över jutväven motden evt nattfrosten) å uppdaterat mig på "ett gäng" med bloggar! Med andra ord så har jag haft en ordentlig mysstund. ;o)
Visst är livet härligt en solig torsdag!?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt att sitta i solen. Väder gudarna har lovat fint väder till helgen, hoppas, hoppas.

Kram annica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det vore ngt, sitta ute och Blogga. Vad skönt, och idag har det varit extra varmt och gott.
Kram till dig
AnnaMaria

Hon med klackarna sa...

Annica: Jag hoppas åxå! Längtar så efter solen å värmen;o)
AnnaMaria: Jo, det var RIKTIGT skönt därute;o)
Kram till er båda! ;o)