onsdag 8 april 2009

Tidsoptimist..

..javisst! Förstår inte hur jag tänker ibland. Stressa från jobbet, åka å handla, träna, duscha å käka innan matchen å där emellan hade jag tänkt att jag skulle ha fixat bilder från igår.. Som skulle läggas upp på bloggen. Ja ni ser att den planeringen sprack!
Men här kommer de första bilderna iaf. Sen ska uppmärksamheten riktas mot tv:n å dagens match!

Världens bästa Jonas har haft sitt "moment"

Linda Bengtzing sjöng natinalsången igår. Å fick god hjälp...

..av Klacken. Som är på plats idag åxå.

Lagkapten Rickard Wallin började att bedja till hockeygudarna om ny vinst idag redan igår. Hoppas att han har bra tumme med dem!

Tummen upp för match! Det har iaf börjat bra idag, 2-0 till Färjestad! Hoppas, hoppas... Håller alla tummar som går just nu! ;o)

4 kommentarer:

Pisan sa...

Mina nerver klarar inte mer.:) Det ser bra ut men alla vet ju hur HV fungerar....Ichhh! Du får lägga in bilder under pauserna.:) Älskar din blogg! Och Jag är HOckeySAida. HockeySaida tippade 4-1 i matcher till FBK i denna finalserie. Se hur det går. Jag som HockeySaida tippade även att Jonas skulle slå igenom denna säsong i augusti och se vad som hände....Så relaxa och lita på mig vännen.:)

Hon med klackarna sa...

Pisan: nej det är nervigt nu! Usch kan det inte ha gått 60 minuter snart...?
Jo, det kommer mer bilder.. svarade på kommentarer i den här pausen. Fullt upp just nu eftersom jag ska försöka att hinna med så himla mycket.. ;o)
Litar på dig! Men å andra sidan, om jag kunde bli garanterad att FBK står som segrare på slutet, skulle jag kunna tänka mig att gå på en hemmamatch till.. ;o) Å kanske kunna få "drömbilden" på Gustavsson..;o)

Pisan sa...

Ja, om det blir en sjunde och avgörande match så sitter jag med på läktaren i LLA och fotar och hejar och skriker mig hes. Det är redan bestämt. Kram!

Pisan sa...

Kolla gärna in min och bästa vännens hockeyblogg på http://www.hockeykarusellen.blogspot.com

Jag har ont i magen!!!! Det luktar fan snart som att HV gör mål. INte bra!!!