måndag 13 april 2009

Så var det snart slut..

..på påsken. Lediga dagar går alldeles för fort! Imorgon är det vardag, inrutade dagar å "allvar" igen. Upptäckte att det varit lite dåligt med bilder i mina inlägg ett tag, om man bortser från hockeyen.. Så här kommer ett hopkok av påsken!
Påsken har bjudit på lite balkongliv. Jag har börjat att fixa till det lite, bla har möblerna oljats in. Givetvis har det fikats lite åxå. Å odlats. Köpte burkar med persilja å basilika på IKEA sist jag var där å det har redan börjat att komma upp lite grönt i dem. ;o)



Eftersom mina älsklingsjeans gick sönder strax innan guldfirandet på Torget så har jag under påskhelgen letat efter nya. Inte haft någon tur med det än. Som om det inte var nog med att jeansen är ett minne blott så har favoritskorna åxå lämnat in... Suck. DET var med stor sorg de slängdes i soppåsen! Snyft!!

SM-bucklan befann sig, tillsammans med spelarna givetvis, åxå ute på Bergvik en dag. Jisses vilken kö det var för att få autografer av de svensak mästarna. Aldrig i livet att jag hade ställt mig i den!!

MASSOR av påskgodis har det ätits. Alldeles för mycket, men är man en godisråtta så är man. Får försöka att bättra mig lite med det. Magen är inte förtjust just nu, otroligt svullen å känns väldigt mycket...

Sötaste påskkärringen fick jag besök av på blåkulla, men hon var lite trött av den långa resan.

Lite vårtecken har setts under helgen. En humla, tussilago å så sädesärlor. Men då hade jag tyvärr inte med mig nån kamera. Ett annat säkert vårtecken är grillande. Premiärgrillningen är åxå avklarad å var precis så god som jag kom ihåg det! ;o)

Inga kommentarer: