onsdag 29 april 2009

Sååå stolt..

..jag blir när jag hör den svenska nationalsången! Vilken match grabbarna gjorde ikväll! ;o) Å vilken upphämtning! Har hoppat upp å ner i soffan, å hejjat! Visst jag har faktiskt tvivlat lite åxå... men tjusningen med hockey är ju att det går fort!
"Monstret" visade sig direkt! Jag misstänker att hans förhandlingsläge med klubbarna på andra sidan Atlanten inte blev sämre... ;o) Å han är värd det!!
Nu kan jag sova gott i natt! Å det är nåt jag behöver. Jag känner mig tyvärr konstant trött just nu.

2 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Förstår att du har besluts ångest innför urvalet av fotos. Hoppas att du känner dig nöjd när det är gjort, valet alltså.
Såg inte matchen igår för jag jobbade, men jag ser här att Du tyckte den var bra och det känns skönt. Visst blir man stolt när nationalsången spelas.
Kramar Marie:)
Hoppas du får en skön Valborg.

Hon med klackarna sa...

Marie: Jo jag tror att jag blir nöjd tillslut! Men det är många bilder att kika igenom..
Det är verkligen nåt särskilt med nationalsången!;o)
Hoppas att du åxå får en fin Valborgshelg!! Kram