torsdag 30 april 2009

Spegel, spegel...

... är uppe på väggen sedan några dagar! Törs inte fråga "vem som vackrast i världen är?" Tror inte att vi har samma åsikter om det ;o)

Men som sagt nu hänger den iaf på väggen. Blev jättenöjd.. Men ska försöka att hitta på nåt bra sätt att dölja den fula ståltråden jag var tvungen att använda för att få spegeln i rätt höjd. Är man inte så lång i rocken var det ett måste eftersom det nya borrhålet blev ovanför dörrkarmshöjd....

Märkena i skjutdörren är dock inte åtgärdade ännu...Men den är ju ändå fortfarande indragen så det är ingen större brådska.;o)

Nya fina spegeln är på plats på väggen!

Detaljbild på spegeln

Å så har jag hängt på ett litet sött trähjärta från noll54

Önskar alla en trevlig Valborg!!

Å ni kommer väl ihåg att det visas hockey på tv:n... ;o) Hockey VM, då är det ironiskt nog nästan alltid soligt å varmt ute.... Vem har sagt att hockey är en vintersport?;o)

6 kommentarer:

P sa...

Såååå fin spegel! Jysk eller IKEA? Eller någon annanstans ifrån? Nu ska jag äta Wallematen.:) Kram

Hon med klackarna sa...

P: Jo jag är väldigt svag för den;o) Inget av det ÖoB. ;o)
Hoppas att det smakar! Kram på dig åxå!

Glas och Klorid sa...

Trevlig Valorg på dig själv!

P sa...

Jag behöver hjälp med diktval! Kan du kolla in på min metroblogg och ge en åsikt! Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin spegel, gulligt med hjärtat. Här var det Hockey och kalas hullerombuller igår...
Kram till dig
AnnaMaria

Hon med klackarna sa...

Glas och klorid: Hoppas att du åxå hade det trevligt på Valborg.;o)

P: Jag såg inte din kommentar förns väldigt sent igår kväll.. Var inte inne på mailen förns då. Hoppas att det gick bra ändå!
Kram

Ett rött monogram: Jo jag föll pladask för spegeln! Låter som en trevlig kombination tycker jag ;o)
Kram tillbaka till dig!