måndag 20 april 2009

En underbar..


..vårkväll var det igår kväll. Vi i fotoklubben hade utflykt till Räggårdsviken. Mysigt å perfekt tajming.;o) Det var faktiskt nån av oss som i sin jakt på en bra bild tog av sig strumpor å skor å gick ut i vattnet... Brrrr, det var INTE jag. Isblocken har ju precis smält bort någorlunda å då går inte en badkruka som mig ner i vattnet. Inte ens för en bra bild!

Jag gick däremot fortfarande omkring med ett stort brett leende.. Det blev inte mindre roligt att få vara med på utställningen när jag fick veta att två andra fotokompisar åxå ska vara med. Å de tar riktigt bra bilder!!



sädesärla i kvällssolen



Det är knoppar i alla träd å buskar



Vassfyllda bergssprickor



Strandskvalp

bergsklippor



En fin men något kylig vårkväll i Räggårdsviken


5 kommentarer:

Pisan sa...

DU tar fina bilder! Kram

Norskan sa...

Likte spesielt det første bildet - fin komposisjon! Det var en nydelig kveld med flotte farger også her!

Hon med klackarna sa...

Pisan: Tackar! Du är inte så dålig du heller tjejen ;o)Kram tillbaka

Norskan: Jo det var en söt sädesärla som sprang omkring å poserade. Fick en "drös" med bilder av den.
Har ni nån lika fin plats som havnajordet på det nya stället? Kan fortfarande sakna utsikten därifrån ;o) Skönt att se att du är tillbaka i cyberrymden igen ;o)
Kram på dig åxå!

Marie//Tekla Maräng sa...

Du tar helt underbara bilder och vad kul att du får vara med att ställa ut. GRATTIS!
Ha det gott Marie:)

Hon med klackarna sa...

Marie: Tackar så mycket! Jo det ska bli väldigt skoj ;o) Å jag är fortfarande väldigt glad över det...
Ha det gott du åxå;o)