fredag 10 april 2009

Glad Påsk..

..till er alla som besöker mig! ;o)

Avfärden till Blåkulla fick ombokas till en senare avgång för min del...
Det kom ett GULDFIRANDE PÅ TORGET emellan!! Å det ville jag ju inte missa för allt i världen! Men nu står kvasten beredd! Ska se om svansbarnen är sugna på att följa med på flygturen ;o)


Måste åxå säg att jag blir väldigt glad över era kommentarer å era besök. Hoppas att ni fortsätter att kika in. ;o)
Givetvis kommer de utlovade bilderna från matchen att läggas upp. Å från Torget åxå.
Segereuset ligger fortfarande kvar här över vår underbara stad ;o)

9 kommentarer:

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Ja visst ja nu kom jag på en sak! Lovade jue syrrans äldsta att lägga in en bild från torget som han tog under firandet... :) Skönt att inte behöva gå upp i tid efter det tutandet här utanför i alla fall... ;)
Undrar jag oxå... :D Dom ska vara klara aprl/maj men jag tycker inte det ser så ut... Hela kåken verkar att renoveras för ingen bor där nu... Fick papper endast om att det skulle byggas på balkonger... Men de river ut hela inredningen... Fin väckarklocka när de grejerna far ner i en container... :S

Hon med klackarna sa...

ZuZiBuz: Jo det kan jag tänka mig att det är en bar väckarklocka! Synd bara att du inte kan ställa den själv...,o)

Sara sa...

:D Absolut! Hade hoppats att få se den på youtube eller likande, det var riktigt roligt iallafall.

Ja! Verkligen skit surt för oss. :/ Men vi jagar oss upp nästa sesse! ;)

Pisan sa...

Har du msn? Isf kan jag adda dig och berätta var jag bor. Eller så gör jag det live om vi ses på torget senare idag. (skrev detta svar på din kommentar igårmorse).

T. sa...

Glad Påsk!

Marie//Tekla Maräng sa...

Vill så gärna komma med ett hjärligt menat grattis i efterskott till Guldet i Elitserien.
Klart att du skulle vara på torget och fira jag menar Blåkulla ligger ju kvar till nästa år.
Go och Glad Påsk:)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så mkt folk har väl aldrig stått på vårat torg! Ja iår blir det fullt på Blåkulla med Blogg-kärringar. Vi syns..!
Ha en riktigt bra Påskafton
Kram till dig
AnnaMaria

Hon med klackarna sa...

T: Glad Påsk önskas dig åxå.Firas det här i stan eller i "Afrika"? ;o)

Marie: Tackar! Jo jag var en stoltsupporter som var på Torget. Grabbarna har verkligen gjort en kanonsäsong! Så stolt över dem ;o)
Glad Påsk på dig åxå!

Ett rött monogram: Jo det var tjockt med folk på Torget. Kul!
Försökte att kikade in hos dig häromdagen, men då kunde inte sidan visas.. Så önskar dig Glad Påsk så här istället!

Kram på er allihop! ;o)

Pisan sa...

Tjoho! Jag har nu addat dig till min msn. Den börjar med Y....Vi ses på msn.:) Kram