fredag 12 juni 2009

Tji fick jag!

Jag hade, efter mycket om å men, äntligen betsämt mig för vilken version av photoshop jag ska köpa... Gick därför med bestämda steg till Officestore här istan. Skulle bara betala, få min vara å gå. Sen skulle jag mixtra i em/kväll.... Det var bara ett litet, om än ganska viktigt, men... Studentversionerna är inget de har hemma utan de måste beställa det! Suck. Så jag får vackert vänta ett tag till...
Men inte lät jag mig slås ner av den här lilla fadäsen. nej då jag skulle då komma hem med en av Leila lindholms böcker. Givetvis var den slut där jag hade sett den tidigare i veckan. Å kryddskyltarna på noll54 som jag tänkte att jag skulle trösta mig med istället... ja de var slut de åxå! Suck.
När jag kom tillbaka efter lunchen var jag faktiskt tvungen att kika i almanackan.. Kunde det va så att jag hade misstagit mig å det var det kanske en sån där trist å likgiltig tisdag idag? Nejdå det var fredag..
Sen har jag varit FRUKTANSVÄRT godissugen resten av dagen... Men eftersom det är skolavslutningsfredag hade vårt team flyttat fredagsfikat till torsdagsfika den här veckan. Snyft!
Regnat har det gjort sedan tidig morgon åxå. Men det är väl bra inramning på en dag som inte alls blev som jag hade tänkt mig..?
Regnar gör det fortfarande å grått är det. Men uppkrupen i soffan med en varm å gå filt, som förhoppningsvis ska tina upp mina frusna tår, sitter jag med en STOR godisskål. Så jag tror dagen slutat lite bättre än den började... ;o)

2 kommentarer:

P sa...

KRAM! Är i Gbg i helgen men vi hörs nog via mobbarna. kram!

Hon med klackarna sa...

P: Kram tillbaka. Gbg över helgen är inte dumt ;o)