onsdag 10 juni 2009

Nöjd å belåten..

..sitter jag uppkrupen i fåtöljen. Mätt i magen är jag åxå. Men inte nyduschad efter dagens träning, var viktigare att få mat i magen snabbt... (Duschen ska för övrigt tas i halvlek...)
Fotboll med Sverige mot Malta bjuds det att titta på idag. Antagligen därför mina ögonlock känns tunga.. Fotboll har lätt den inverkan på mig, vare sig jag vill eller inte.
Annat var det på Body Pump-passet förut. Sprudlade av energi, nåja nästan sprudlade iaf, å musklerna längtade efter att få ta i å jobba lite! Inte blev jag mindre peppad av att E-type var tillbaka på rygglåten heller ;o) Säga vad man vill om E-type´s musik men bra styrketräningslåtar kan han göra iaf!. Å på slutet var det den gamla godingen "Thunderstruck" som axellåt.. Den här omgången av pumpen gillas starkt! ;o)
1-0 till Sverige! Undrar om jag törs gå å duscha nu...?

Inga kommentarer: