söndag 28 juni 2009

Nästan lika bra som högsta vinsten...

..är det att prick in värmebölja när jag har semester!


Härligt!


Jag hoppas att jag har samma tur under nästa semesterperiod.;o)




Jag har verkligen njutit av solen å värmen!


Haft lata dagar men ändå haft fullt upp. Varit på "stug- å uteplatsturné" hos släkt å vänner. Varma härliga sommarkvällar har njutits av för fullt med god mat å något vinglas. Sååå mysigt!


Dessutom har badkrukan, dvs jag, gjort årets premiärdopp! För flera dagar sedan. ;o) Verkligen inte illa för att vara mig.
Kan det bli mer sommar å semester än att ligga i solstolen å spana ut över sjön?
Jag tror nästan inte det.

Mer om vad jag haft för mig under min första lediga vecka kommer i nästa inlägg...


3 kommentarer:

P sa...

Härligt att höra att det varit bra! Fina sommarbilder!Väntar med spänning på del 2. Kram

Vit Gladiolus sa...

Tja Bruden!! Va gött med premiärdoppet!! Jag har inte badat ännu, men det dröjer nog inte....;=)


Nu zzzznnnzarkar jag snart.....

Hon med klackarna sa...

P: Jodå jag har haft det riktigt bra! Datorn har fått vila å haft semester den åxå ;o) Hoppas att du inte har för höga förväntningar på vad min ledighet innehöll!!

Zinkbljan: Ja kan du tänka dig att Badkrukan doppade sig flera gånger innan juli månads intåg! ;o) Å det var underbart skönt.. Tänker inte klaga över vädret, det kanske är den enda ssolen å värmen vi får... Skönt till max är det iaf! ;o)

Kram på er!