fredag 19 juni 2009

En gubbe..


..till midsommar blev det! Mums. Tur att jag har en egen liten odling då kön till jordgubbsståndet var låååååång igår. Å eftersom jag inte orkar stå i sådana köer bestämde jag att det blir en midsommar utan gubbar i år. Så gissa om jag blev glad när jag kikade i krukan på balkongen å det fanns några mogna, lagom till midsommar!
Bilderna vill inte alls lägga sig i den ordning som jag vill... så det blir lite ostrukturerat nu..
Några smultron var också mogna. Solvarma smultron...
.. å lite kall vaniljgalss. Gott midsommarfika på balkongen! I solen!! Inte alla år det är soligt på midsommar. Det kanske inte varar hela dagen men det var skönt att få se solen lite iaf. ;o)

Å en solvarm jordgubbe fick åxå slinka ner.

Hoppas ni får en fin midsommarafton!!!

5 kommentarer:

P sa...

Firade du midsommar själv?:( Du kunde kommit till mig!:) Hur skulle jag göra med klockan i min blogg nu då? Skulle jag kopiera din eller vad sa du? Och när jag gjort det, var ska jag isf klistra in den???? Kram kram

Hon med klackarna sa...

P: haha nej det gjorde jag inte. Men däremot intogs fm-fikat själv. Då slapp jag att dela med mig av min enda gubbe. ;o)
Tror att du kommer till ett ställe där du kan välja klocka om du klickar på min. Sedan får du välja vilken typ du vill ha å kopier/lägga till i marginalen.. Hm.. inte helt säker på hur det såg ut på metrobloggen.
Kram tillbaka

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Hoppas att du har en mysig midsommarhelg till max!! :)
Svenska gubbar som är så goa... ;P

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas du haft en fin midsommar. Vi har precis kommit hem från kusten. En riktig kul helg.
Kram AnnaMaria

P sa...

Å jag smsade iväg en grej till dig imorse. Hur fattigt liv har inte en del i I-länderna om man säger så....De verkar inte har något att göra så de ska klanka ner på folk de inte känner. Jag gav svar på tal och sedan sket jag i den snoken. Vilka fina bilder du har tagit!!! Såg inte dem igår då jag loggade in via mestisbästis dator som är seg på att visa bilder....Hur har du haft det idag? Kram!