torsdag 4 juni 2009

Som jag saknat..

..att träna lite nu å då! Önskar att jag hade testat den där allergitabletten för läääängeseeen! Slank in på SATS på vägen hem från jobbet idag, å körde ett relativt hårt pass. Tror att det är någon som kommer att känna av rumpan å baksidan av låren i morgon.... Ooo, men ser fram mot lite träningsvärk ;o) Då känner man att man har användt kroppen till nåt nyttigt!
Å den sortens värk är 100 gånger bättre än den jag får när jag inte tränar, så valet är inte så svårt egentligen. Tar nog vägen förbi där i morgon åxå... ;o)
Å så har jag varit å röstat till EU-valet. Nu när vi ändå är med kan jag iaf försöka att påverka lite i vilken riktning jag vill att de ska ta sina beslut... Men tycker att EU-politiken är alldeles för anonym för att det ska känans så engagerande..
Slitit hårt på jobbet idag... Har bla guidat päronen runt på Gotland via telefon... haha. Å där satt jag i en grå å trist solstad å "plockade vägar, byggnader, affärer å fik" ur minnet... Men de kom rätt!
Saknas bilder i inläggen? Jopp, jag gör det iaf.. MEN de är i den andra datorn.. Men, men så småningom har jag förhoppningsvis allt på ett å samma ställe å DÅ! Dåå kommer det bilder ;o)

4 kommentarer:

P sa...

Jag älskar alltid dina inlägg med eller utan bilder. We do love Gotland! Kram

Hon med klackarna sa...

P: Tackar! Jag tycker det ä trist utan bilder... Älskar åxå Gotland! ;o) Men vill inte va fastboende där igen...
Kram

Glas och Klorid sa...

Kom till Thassos och besök vår ö och upplev själv.

/Thomas

Hon med klackarna sa...

Glas och klorid: Det aknske man skulle ta å göra?! Ska fundera på det...