onsdag 3 juni 2009

Som en ny människa..

..kom jag ut från naprapaten idag. Härligt! Har haft lite nedräkning under de senaste dagarna men idag var det äntligen dax.
Sen har jag kanske föstört lite av behandlingen genom att va å slå lite golfbollar nu ikväll. Miss Golf å jag försöker numera att få till iaf ett träningstillfälle varje vecka. Vi kände att vi behövde göra nåt nu. För en tid sedan träffade vi på Golfdamen och hon har numera officiellt hcp... Behöver jag säga mer? Efter det var det 2 andra golfspelande tjejer som insåg att nu är det baske mig dax att ta tag i saker å ting. Å det har vi gjort! Nu ska vi försöka att få till ett besök ute på banan åxå. ;o)

5 kommentarer:

Glas och Klorid sa...

Jo du nu närmar sig semestern med stormsteg. Ska bara vara med yngsta grabben på Eken cup (handboll) som går i Stockholm 14, 15 o 16 juni. Är handbollslagets hemsideansvarig så det blir en massa bilder från cupen innan Grekland. Ha en skön sommar nu med förhoppningvis massa golf och annat skönt. Kram
/Thomas

P sa...

Bra! Du är en golfbiten golfare...en till........Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Spelar du golf, så roligt, här står det klubbor i källaren, blir väl så långt vi kommer! Skulle kunna strypa någon på Blogger, det krånglar mer och mer. Men vad jag hört jobbar dom med detta. Så här kommer receptet, busenkelt:
500 g Rabarber, skär i små bitar.
250 g Syltsocker
2 msk Citronsaft
eller en vaniljstång
Koka upp långsamt, låt koka 3 minuter. Häll på varma burkar.
Om du tar med vanilj är tips från Pia att koka hela stången med, och sen skrapa ur. Lycka till, den är härligt frisk. Inte så söt.
Ha en bra torsdag och helg
Kramis AnnaMaria

Vit Gladiolus sa...

Tjenare bruden! Härligt att va hos naprapaten dit skulle jag med behöva gå! Jag var på ryggröntgen i dag så får vi se vad det visar! :=O
Kraaaaam
Vi kollar vädret imörra vad det blir i helgen!!!

Hon med klackarna sa...

Glas och klorid: Ska bli såå kul att få se årets Greklandsbilder! Blir såå avundsjuk ...;o)

P: Jo av någon anledning blir man endera inbiten golfare eller så ingenting ;o) Men det är en kul å trevlig sport! Kan varmt rekomenderas!

Ett rött monogram: TACKAR! Vilken service ;o) Jag älskar rabarber så det ska jag verkligen testa! Önskar dig ett fint veckoslut åxå ;o)
Kram

Zinkbaljan: Jo, det var himla skönt! Å han är så duktig. Å dessutom känner han till min problematik så väl nu så jag slipper att dra hela historien när jag kommer dit.
japp kolalr upp vädret så tar vi ett beslut sen!
kram!