torsdag 11 juni 2009

Ett myller..


..av glada studenter har det varit här i stan idag! Visst är/var studenten en uppsluppen å glad tid! ;o) Hela livet ligger framför dem å de vet å kan allt!! ;o)
Häromdagen var jag med Fröken N å kollade på hennes brorsdotter å alla andra studenter som skulle på bal. Mysigt! sååå mycket vackra klänningar i alla möjliga färger å så fina håruppsättningar tjejerna hade!
Å alla fina bilar som visas upp.
En kväll att minnas tror jag att det blev för alla inblandade. ;o)
Å vi som bara var där å tittade var nog lite avundsjuka.. vem vill inte gå på galafest å få göra sig riktigt, riktigt fin?
Lite bildetaljer...


Lite fina håruppsättningar...


Å så till sist alla vackra klänningar!!





Hoppas nu att livet och framtiden blir så ljus som ni vill!!

2 kommentarer:

P sa...

Ge mig studenten i repris!!!! Jag vill inte vara vuxen längre. Det var inte så kul....Haha! Kram

Hon med klackarna sa...

P: Haha. Jo studenttiden var inte dum. Men jag vet inte om jag vill ha tillbaka den för det. Been there, done that! Allt var inte guld å gröna skogar på den tiden heller ;o)
Å när det ser som mörkast ut kan det bara bli ljusare! ;o)