torsdag 18 juni 2009

Börjat varva ner..

..å fått lite helgkänsla. Den här veckan har varit sjukt stressig å intensiv, både på jobbet å på fritiden. Så det har krävts att jag varit väääldigt effektiv för att få till schemat för dagarna. Tyvärr har jag inte fått in bloggandet i det.
Men nu är det helg! Lååånghelg dessutom ;o)
Hade tänkt att fira in helgen med ett corepass, men hon i repan på SATS tyckte annorlunda. "Här har du en biljett till spinningen åxå, du hinner om du skyndar dig.." sa hon när jag fick biljetten till coren. Så vips så befann jag mig på ett spinningpass dessutom!! Däremot avböjde jag vänligt inbjudan till Box-passet jag fick när jag gick ut från corepasset. Det får vara nån måtta på de spontana träningsinfallen på en å samma dag! ;o)
Jag har åxå lyckats att passa in dagens båda värsta skyfall! Skyfall 1 kom när jag cyklade hem från jobbet å skyfall 2inföll under promenaden till SATS. Inte illa det heller ;o)
Men nu ser jag fram mot en trevlig låånghelg! ;o)

2 kommentarer:

P sa...

Och du säger att JAG är duktig när jag joggar pluttrundor...Men DU då!:) Jag är stolt över dig vännen! Kram

Hon med klackarna sa...

P: Men det är du ju! Jätteduktig! Spinningen var bara 30 minuter annars hade jag nog inte nappat på förslaget. Coren var lika långt det. Men det var ett skönt sätt att varva ner på å ordning på tankarna å alla "måsten".
Kram