torsdag 21 maj 2009

Tiden springer iväg!

Oj,oj, oj vad det har varit mycket de sista dagarna! Jag har pluggat, fotat, kursat, jobbat å varit på begravning. Det ena har avlöst det andra. Men inte kännts för stressigt iaf.

Mellan alla saker som skulle göras å förberedas till allt som har hänt så har jag försökt att få ordning på nya datorn.
Tror snart att jag har laddat hem varenda drivrutin som går att ladda hem från Canon, men det funkar inte riktigt som jag vill iaf. Jag tror att det är nån liten inställning som jag inte lagt in rätt efter drivrutinsladdandet. Tur att det är några dagars ledigt nu, så att jag kan få grunna lite i lugn å ro. ;o)

Taklökarna har övervintrat bra på balkongen i år igen. Tycker verkligen om dem som växter! Behöver inte mycket omvårdnad å är vackra ändå. ;o)

Just nu sitter jag å väntar på besked om vilken bild som ska användas som tackkort efter begravningen. Lovat att jag ska hjälpa till att göra ett förslag till papsen å hans bror.

Inga kommentarer: