måndag 11 maj 2009

Jahaja...

...då var hockeysäsongen slut för den här gången då.
Känns lite tomt, men var så säkra på att jag kommer att fylla de timmarna i mitt liv åxå:o) Men jag är nöjd över att Tre Kronor fick med sig ett brons hem. Finalmatchen mellan Ryssland å Canada var åxå högklassig underhållning. Å jag tyckte att det var helt rättvist att Ryssarna vann!! Det är så kul att se Ryssarna vinna numera, de ser så glada ut! Det var annat än på den gamla CCCP tiden, då det såg ut som om de var på begravning oavsett vinst eller förlust...
I em/kväll har Simba varit här hos oss igen. Väldigt trevligt! Långpromenad idag igen. Idag hade jag däremot inte med mig kameran som tidsfördriv... Måste erkänna att jag inte är lika fashinerad av att man måste lukta på varje grässtrå som sticker upp lite när man är i ett nytt område... men tillslut kom vi hem igen.
Jag har åxå varit vid museet å plockat ner mina bilder. Jag hoppas verkligen att de kommer att ha en sån här utställning igen! Det var sååå kul att få va med!
Den fotograf som fick mest röster hette Lotta Lundqvist Sandberg. Jättefina bilder! NWT har skrivit om det åxå, läs här. Den uppmärksamme ser att det var samma fotograf de gjorde reportaget om i lördags. ;o)
Hoppas åxå att tjejerna kände av att jag höll tummarna för dem i quizet ikväll. ;o)

Inga kommentarer: