onsdag 27 maj 2009

Blåste nästan bort..


..när vi var å tränade lite golf efter jobbet idag. Jisses vilka vindbyar! Inte helt lätt att hålla balansen å få till bra slag. Tycker ändå att det gick bra. Måste få säga att några slag var riktigt klockrena, men framförallt börjar det bli fler rena å bra slag i rad. Välkommet! Dessutom la jag till pitch till min slagrepertoar igen. Hade totalt glömt bort det slaget.... ;o) Nu ska vi bara se till att få in fler träningstillfällen regelbundet.

Ett litet collage jag gjort i picasa 3 visar jag. Flizan är modell. Ett helt OK bildprogram. "Lightlight" version av PS kan man säga. Men med tanke på att det är gratis så visst duger det.. Men jag kommer att fortsätta med PS när jag får in det i nya datorn.


Så där nattsvart å negativt som det förra inlägget blev har inte den senaste tiden varit!! Det var mest bara att bägaren rann över å jag var tvungen att få "pysa" lite...
Bla var jag hundvakt heeela helgen. Kanonmysigt!! Saknar Simba å hade gärna haft honom kvar ett tag till. Tror även att svansbarnen saknar honom, tom Flizan som var mer än lovligt taskig å retlig mot honom saknar honom innerst inne..
Umgicks endel med syster yster å hennes familj åxå. Trevligt!
Datasupporten var förbi en sväng, så lite ordning har det blivit på min dator. ;o)
Premiärrundan på golfbanan för säsongen klarades av. 18 hål hann vi med. Under första rundan var jag jämnare, men under andra varvet fick jag mer poäng på de hål där jag fick poäng. Visst de hål jag inte fick poäng på hade jag mååånga slag på... Men är trots allt nöjd! ;o) Framförallt var det himla kul!
Glädjande nog verkar det som om det kommer att lösa sig med x-a jobbet nu! Hoppas, hoppas! Verkar kul å intressant. Mer säger jag inte om det. Sorry.

2 kommentarer:

P sa...

Skönt att höra att allt är bättre! Var får jag tag på gratis Picassa fotoprogram???? Vill med ha!!! Kram

Hon med klackarna sa...

P: Googla namnet å ladda ner! ;o)