fredag 8 maj 2009

Helt oplanerat...


...blev jag hundvakt idag. Får den stora äran att ta hand om päronas vovve när de fick lite annat att lägga sin energi på. Vet inte hur länge som Simba kommer att bo här hos oss men det är bara mysigt, men anledningen hade kunnat vara en annan..

Simba å jag gick ut på en lång-luktar- promenad nyss


Var ute på en lång-rastning för en stund sedan å då var det tur att jag hade med mig den lilla kameran... Oj, vad det skulle luktas på alla grässtrån!! Simba var ju i ett nytt område å var tvungen att lukta överallt. Nu ska vi förhoppningsvis kunna se hela kvällens hockey-match. För jag vågar inte lita på att jag har samma förmåga som hockeytvillingens hundrastare.. när hon går ut med hunden gör Sverige mål! ;o)

Fotade lite blommor å en snigel blandannat.

3 kommentarer:

P sa...

Haha! När mestisbästis knallar ut med Hamlet så gör Sverige alltid mål. Men det fungerade inte jämt mot Canda dock...Men en gång.:) Kram

P sa...

Haha! När mestisbästis knallar ut med Hamlet så gör Sverige alltid mål. Men det fungerade inte jämt mot Canda dock...Men en gång.:) Kram

Hon med klackarna sa...

P: Oj varför kom din kommentar upp som opublicerad igen?
Synd att det inte funkade alla gånger mot Canada! Får hoppas att det funkar mot USA idag iaf ;o)
Kram tillbaka!