tisdag 5 maj 2009

Måndagsbarn...


..ni vet låten med Veronica Maggio, passar in så himla bra på mig just nu...

Skjuter bara upp allt och är ute i sista minuten!

Veronica Maggio sjunger om mig i låten "Måndagsbarn"?


Kom på det när jag hörde låten just nu å jag sliter mitt hår för att få till ytterligare ett viktigt papper (som MÅSTE vara färdigt idag) samtidigt som jag har mina funderingar angående utställningsbilderna...

Min tanke var att jag skulle vara färdig med bilderna efter ikväll men så dök det där pappret upp... Men pappret är färdigt nu! (Nej det är inte deklarationen, den är inlämnad till skatteverket sedan drygt en vecka sedan.. fråga mig inte hur det gick till när de var sista dag igår. var jag ute i god tid!)

Kvar är bara ramarna som ligger utspridda på den uppmätta utställningsytan på vardagsrummsgolvet. (1,20 x 2 meter) Bara att konstatera att vill jag ha med de bilder som jag har valt ut blir det trångt!
Tänk, tänk... Ta bort någon? njae... Komponera om hängningen? joe, men det var ju precis det som var det lilla problemet...
Å här sitter jag å bloggar istället för att ta tag i mitt lilla problem.. suck. Återkommer en annan dag! ;o)

4 kommentarer:

P sa...

Ta det coolt. Du hinner. Jag tänker SKALMAN = skynda långsamt.:) Kram

Hon med klackarna sa...

P: Haha;o) Jag börjar närma mig slutet nu.. Som vanligt är det så att jag presterar som bäst när jag har lite press på mig! Nu ska jag bara bestämam om jag ska ha undertexter till varje bild eller inte..
Kram!

Vit Gladiolus sa...

Ha ha då sjunger hon om mig med!! Jag skjuter åxå upp allt...tror du jag har kollat på brännaren än...:O


ha det bra!!!!
Kraaaaaam

Hon med klackarna sa...

Zinkbaljan: Haha jag ger upp, du vinner!! Har du inte kollat på den ÄN?? ;o)
Ha det bra du åxå!!
Kraam!