torsdag 7 maj 2009

Äntligen...


...är bilderna på plats. I eftermiddag har de spikats upp på väggen på Värmlands Museum. Vilken skön känsla det var när de satt på plats! ;o)

Nu ska jag bara fixa en lapp med mitt namn å hemsideadressen, det är fort gjort.. I morgon tänkte jag att jag skulle fota mina bilder så att ni kan få se lite. Nr 3 har jag föresten för de som vill rösta på mig! ;o)

Fritte hittade sin favoritav mina bilder.. Men så är han birdlover åxå ;o)


Å sååå mycket bra bilder det var uppsatta redan nu idag!! Det ska bli jättekul att se alla när de är på plats i helgen. Å det var väldigt varierat med motiv!
Å fotograferna hade samma spännvidd, det är några professionella fotografer, vanliga amatörer.. å så lilla jag!! ;o)

Jag är fortfarande lika glad över att jag får va med! Några av proffs-fotograferna har ofta bilder i tidningarna och jag har imponerats av deras bilder många gånger..


Så kvällen tillbringas i lugn å ro framför tv:n med kvartsfinalen mellan Sverige å Tjeckien. Hur mycket lugn å ro nu det kan bli när jag kollar på hockey ;o)

Sverige har spelat bra i första perioden, så det ser lovande ut. Jonas Gustavsson storspelar i målet! Lite oroväckande att Rickard Wallin fick kliva av en sväng dock.. hoppas att han håller resten av turneringen.


4 kommentarer:

Norskan sa...

Hvilke bilder ble det? Ser ut som om det ble en av mine favoritter ut fra bildet? Her er alt bra med oss - kom hjem tirsdag etter seks deilige dager med sommer i Provence.

Lykke til i helga!!

Vit Gladiolus sa...

Jag mailar efter hockeyn!
:)
Kraaaaaam

Marie//Tekla Maräng sa...

Lung och ro när man tittar på hockey nä det tror jag inte på!
Spännande att få se dina bilder som du valt ut.
Trevlig helg Marie:)

Hon med klackarna sa...

Norskan: Tack. Det stämmer att en av dina favoriter kom med ;o)(Jag gillar ju åxå den väldigt mycket!) Låter underbart med Provence! kan tänka mig att det var underbart där, här har vi mest haft regn å kyla den sista veckan

Zinkbaljan: Ser fram mot att få mail ;o) Tyvärr blev det ju förlust mot Kanadickerna, men nu tar vi nya tag i bronsmatchen! ;o)

Marie: Det stämmer att det inte är så lugnt här under en hockeymatch ;o)
Men jag slapp iaf stressen att ha andra viktiga saker att knåpa ihop å att fixa med bilder samtidigt. Så på så sätt var det lugn å ro ;o)
Har lagt upp en översiktsbild över mina bilder nu.