lördag 9 maj 2009

Bilderna...

..som jag har med på utställningen 100 lpm FOTO är de här:


Många gamla bilder, men nån är det premiär för i utställningssammanhang. Ska ta med mig "stora" kameran dit idag å se om jag kan få nån bättre bild..

UPPDATERAT med en lite bättre bild nu!


I dagens NWT kan man dessutom läsa om utställningen, du kan läsa här.


Förövrigt så skiner solen idag, äntligen, har saknat den! Simba har hämtats av päronen och bor hemma hos sig igen. Hade gärna haft honom här lite till, men nu blev det som det blev.


3 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Det var fint skrivet i tidningen. Och vad kul att det verkligen är blandat med amatörer och proffs.
Dina bilder ser fina ut så jag hoppas att du får många som röstar på någon av din foton.
vi får väl hålla tummarna för Sverige i bronsmatchen.
Ha det bäst=)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det ser väldigt bra ut, du är duktig. Är ett tag sen jag var på museet, det är så mysigt och äta lunch där också.
Kram till dig
AnnaMaria

Hon med klackarna sa...

Marie: Jo det var bra skrivet. Det är bra klass på bilderna, ingen som sticker ut som dålig! Jättekul att se allas bilder å jag har blivit jätteinspirerad! ;o)
Några röster vet jag iaf att jag har fått ;o)

Ett rött monogram: Tackar! Värmer att höra från en som inte är "närmast sörjande";o)
Tycker att både utställningen å museet håller hög klass! Fikat är verkligen inte heller dåligt där! ;o)
Kram tillbaka!