tisdag 1 september 2009

Dyker upp...

..bara så där å slänger in ett inlägg!
Precis så som den här katten bara dök upp å kikade på oss i Visby i somras. Den bara satt där uppe på planket å kikade ner på oss över kanten. Lika plötsligt som den kom upp var den försvunnen nere på "sin" sida igen.
Men söt var den!

STORT TACK till Glas och Klorid samt P för era söta kommentarer! Kul att vara lite saknad ;o) Å JÄTTEKUL att få era kommentarer!! Tycker om det!! ;o)

Jag ska verkligen försöka att fortsätta att blogga, tycker ju egentligen att det är lite kul, men som jag skrev jag tycker inte att jag har så mycket att skriva om... Dessutom räcker inte riktigt tiden till.

Har föresten väckt lite liv i hemsidan åxå... men frågan är hur länge den får leva i sin nuvarande skepnad... Jag vill flytta den till ett annat ställe.. Men eftersom jag inte kan programmering måste det finnas "mallar" att tillgå.. Nån av mina få, men ack så tappra läsare, som har något bra tips?!

Ikväll ska jag frysa om rumpan en sväng. Brrrr. Egentligen lite väl tidigt att frysa om rumpan redan 1 september, men utomhus har vi det riktigt varmt å gott här i solstan idag. Jag ska däremot gå inomhus å tillbringa lite tid i Kobbs-Arena å kika på FBK´s J18 grabbar när de spelar match mot Moras J20 lag.

Kobbs är verkligen ett av de kallaste ställena jag har varit på! Å ändå säger de att det har blivit varmare där inför den här säsongen... (Antagligen pga om- & tillbygget av LLA vägg i vägg.) Jag har då inte märkt nån skillnad till det bättre!

På återseende! ;o)

7 kommentarer:

P sa...

JA! Du är tillbaka! I do love it! Kram

Glas och Klorid sa...

HÄRLIGT ATT DU ÄR TILLBAKA MIN LILA PUDDING! hUR SKA VI ANNARS FÅ EN ADEKVAT NYHETSFÖRMEDLING RÖRANDE fbk OCH VÄRMLAND.

MÅNGA KRAMAR!
Thomas

Anonym sa...

Hurra, hurra, hurra, hurra!!! /T :)

Anonym sa...

Välkommen tillbaka! Saknat dig! Kramar från Skåne =)

Hon med klackarna sa...

P: oh ja! Ska göra mitt bästa ;o)

Glas och klorid: Det tar jag som en komplimang;o) Å kul att "min rapportering" om FBK känns adekvat. Brukar annars få höra att jag är ganska enögd.. haha men är man supporter så är man!

Anonyma: Tackar ödmjukast för era kommentarer!! Väldigt skoj att liet nya röster gör sig hörda ;o) Å för mig är ni ju inte så anonyma... eller hur? ;o)

kramar till er alla!

Anonym sa...

Kanske inte så anonym... :) /T.

Hon med klackarna sa...

Anonyme T: Nej du är nog inte så anonym ;o) Å himla trevligt med lite nya "kommentatorer"..