lördag 5 september 2009

Hoppsan!


Här kommer det några rader igen... ;o) Har egentligen inte tid till det, men jag tar mig tid. Egentligen ska jag förbereda en middagsbjudning senare idag.. Å den är förövrigt åxå helt fel inplanerad då det är hockey på tv... Hur gick det till? Tur att det är ett middagssällskap som åxå gillar hockey.;o)

För övrigt kan jag berätta att FBK´s J18 grabbar förlorade häromdagen. Knappt. Mora lyckades få in en puck i färjestads målet med minuter kvar av matchen. 4-5. Var iaf stark upphämtning av värmlänningarna som låg under med 1-4 efter första.

Snart, snart drar elitserien igång! Kul! Innan det ska vi ha fått veta vem av grabbarna som ska få bära kaptens C:t på bröstet åxå. Håller fast vid min tippning om Sanny Lindström eller Anders Bastiansen.

Å som vanligt tror jag att Färjestad tar hem det i slutänden i år igen! ;o) I de sammanhangen är optimismen obotlig!
Jag vill till Torget i april 2010 åxå ;o)

Nej nu ska jag lufta snabeldraken, plocka lite å förbereda lite av maten innan det blir en fika- & shoppingtur på stan denna lördag.

2 kommentarer:

P sa...

Blir det torget nästa år igen så kan vi väl stå tillsammans denna gång?:) HAHA! Hur osmarta var inte vi och bestämde ställe i april? Well, jag vill se Åslund med C på bröstet. Han spelar ju till och med i landslaget. Kram

Hon med klackarna sa...

P: Jo det får vi försöka att göra. Jag har absolut inget emot Åslund men han behöver medietränas endel först. Det är ändå en ganska stor del av kaptensrollen i elitserien att möta media. Å den rollen ser han inte alls bekväm ut i dag. Tyvärr. För jag ser gärna en urvärmlänning som kapten för "värmlands vargarna!. ;o)