lördag 12 september 2009

Ja!!

Jag är inte så dum på att tippa iaf! ;o)
Jag höll ju min tumme på att Sanny Lindström skulle få pryda sin matchtröja med ett C. Å idag har det tillkännagetts att han får det. Ett mycket bra val i mina ögon sett. ;o) Jag tror det kommer att bli bra. Anders Bastiansen å Jesper Mattsson får ett varsitt A. Tyvärr har jag ingen egen bild av Sanny än, men det kommer nog. Skönt att hockeysäsongen står för dörren!
Förövrigt ska bilen vårdas lite, den blev ju så fin utvändigt när jag hade den bortlämnad så nu känner jag att jag måste städa den lite invändigt åxå..
Å så har målarburken kommit fram. Laddar för att se till att några element ska bli tillfräschade åxå.

3 kommentarer:

P sa...

Hej vännen! I disagree with you angående Sanny...Det kan du läsa i min blogg.Gillar Sanny så det är inte det. Gött att du bloggat en hel del nu senaste tiden. Kram

Anonym sa...

Du sysslar med det elementära du... :) /T.

Hon med klackarna sa...

P: Men visst är det skönt att man kan ha olika åsikter!? ;o) I morgon drar det igång! Skönt!

T: Jo så kan man åxå uttrycka det! ;o) Har bestämt att ytterligare ett element ska få ny färg, men hann inte med det nu i helgen..

Kram på er!