söndag 20 september 2009

Tid för lite "bus"...

..hade jag med några av tjejerna igår kväll. Trevligt! Vi besökte bla ett nytt uteställe här i stan, Pace.
En väldigt trevlig upplevelse! Den "gamla-Blå" känslan har kommit tillbaka! Mycket, mycket välkommet!
Mysigt å avslappnat ställe å så spelade de bra musik! Tummen upp! Vi har därmed hittat vinterns vardagsrum som en av oss uttryckte det!

Å sent om sider kom jag tillslut på vad gruppen hette som spelades, satt alldeles för långt inne... Joy Divisoin. Hur kunde jag glömma det? Deras Love will tear us apart är en av alla mina favoritlåtar.


Idag har lite tid tillbringats i LLA, gav mersmak för morgondagens elitseriepremiär! J18 hade seriepremär å de vann stort mot Kristinehamn. 11-0 talar sitt tydliga språk. Första perioden var den bästa enligt mig.
Juniorhockey är underhållande att kika på!

2 kommentarer:

P sa...

Jag vill med till LLA! Men nästa vecka är jag där. Kram

Hon med klackarna sa...

P: Är skönt att det är igång igen! Men inte var det den mest välspelade matchen jag sett, men men.. Nu kan det bara bli bättre! ;o) Nästa vecka ska bli så spännande! Nära nu! ;o)
Kram