torsdag 10 september 2009

Spricker...


...nästan! Har under de senaste dagarna fått veta några olika hemlisar från olika vänner. Sååå skoj! Älskar hemlisar! Men hur svårt är det inte att knipa ihop kakhålet? När man har glada, trevliga å roliga nyheter om vänner så vill man ju sååå gärna tala om det för andra vänner! Men nej då det är bara att knipa ihop ett tag till.. Förhoppningsvis är det var mans "egendom" snart! ;o) Å jag är jätteglad över allt som händer i era liv ;o)
Det är nästan samma känsla som när man har ett paket liggandes framför sig. Måste ju erkänna att jag älskar paket åxå ! ;o) Man sitter där med den fint inslagna gåvan och det är så mycket förhoppningar å spänning inbakat i det hela. Om ni förstår vad jag menar?
Med tanke på hur otålig jag är förövrigt så skulle man kunna tro att jag är en sån person som sliter av pappret. Men icke!
Man ska öppna paketet försiktigt! Snöret, tejpbit efter tejpbit för att tillsist veckla ut själva omslagspappret.
Mys!

Lyckades föresten hålla mig vaken igår kväll. Ända till hemkomst runt midnatt. Då var det bums i säng för att gå upp i vanlig tid i morse. Är därför inte så himla pigg just nu... Funderar på om jag vågar lägga mig en stund på spikmattan? Senaste gångerna jag gjort det har det slutat med att jag somnat. Kanske inte det optimala eftersom jag ska iväg en stund sen igen, men nu i förbindelse med mitt x-a jobb.. Vill ju inte missa det.. Hm.. blir nog kanske en stunds fakirande med alarmet i mobilen på?



4 kommentarer:

P sa...

Jag är sjuk, saknar dig på datorn och undrar vad det är för extrajobb...Kram

Hon med klackarna sa...

P: Aj då det var inget trevligt att va sjuk. Hoppas att du kryar på dig! Datorn har jag inte haft så mycket tid över till ett tag. Försökt att träna lite å fixa. Jobben skriver jag ju inte så mycket om här på bloggen.. Får ta det "in private" ist. Men i går var det ordinarie jobbet å idag var det x-a jobbet.

Krya på dig kram kommer här!!

Marie//Tekla Maräng sa...

Kanske spikmatta vore något om man somnar gott utav den.
Ha det bäst:)

Hon med klackarna sa...

Marie: Jo jag somnar på den ;o) Har därför börjat att använda den i soffan framför tv:n istället. Så nu har jag hållt mig vaken!
Ha det bäst du åxå! ;o)