söndag 20 september 2009

Nu är det igång!



FBK-Skellefteå. Blev till sist seger för Färjestad med 3-2, men inte var det den mest välspelade matchen jag har sett.. SAIK överraskade dock positivt. Första var OK, andra hade jag gärna snabbspolat mig igenom å så blev det lite spännande i tredje igen.
Ska iaf bli spännande att se hur laget klarar sig under året. Jag tror inte på några "stordåd" i starten, men tror att det kommer att bli bättre å bättre. Precis som förra året!
Var riktigt kul att se några av nyförvärven på is åxå. Några ska bli väldigt kul att se mer av! Slog mig precis att jag faktiskt inte har sett en enda försäsongsmatch iår..

Givetvis tror jag ju att Färjestad kommer att bli Svenska Mästare säsongen 2009/2010 åxå.
Ska jag klaga på nåt så skulle väl det va att jag gillar inte när klacken kör "hata-ramsor".. Stötta erat lag på isen istället!! Japp, det var dagens pekpinne. ;o)
Japp så var det avklarat å nu blir det nog endel hockey här på bloggen framöver igen! ;o)
Men ingen kamera var med idag så inga bilder...

2 kommentarer:

P sa...

Jag såg matchen på tv.:) TACK för smset. Kram

Hon med klackarna sa...

P: Har försökt att kommentera i din blogg, men det är så segt att det bryts hela tiden.. Tror inte att det går fram.. Hoppas att du mår bättre iaf. Tror du kanske har saltkristaller i öronen... inte behagligt alls...
Kram