måndag 28 september 2009

Bakluckeloppis...

.. å höstfärger är något som helgen har bjudit på. Bakluckeloppisen var en trevlig tillställning, kul att stå å prata med folk! Å faktiskt kom jag hem med lite färre saker. Däremot var inte ryggen i ett skick så att det var skönt att stå stilla en hel dag, fick sota för det senare om jag säger så....


Tranorna har samlats inför sin flygtur söderut... Skulle kanske passa på att ta lift?
En solros som lyste i kapp med höstsolen

Härliga röda lönnlöv!

Å massor av röda rönnbär!

Höstbro

Trots att det är lite vemodigt över hösten så tycker jag väldigt mycket om årstiden! Så härliga färger å så är det mysigt att få bylsa på sig tjocktröjorna igen. För att inte prata om hur mysigt det är att sitta å kura i soffan med massor av levande ljus!

Mys på hög nivå ;o)

4 kommentarer:

P sa...

Sjukt fina bilder! Kram

Glas och Klorid sa...

Hur går det mot Detroit tro!! Fäftigt tycker jag i alla fall och jag hoppas nog på resultatet 5-5.

Anonym sa...

Vilka härliga höstbilder! /T

Hon med klackarna sa...

P: Tackar! ;o)

Glas och klorid: Hoppas att det blir en bra match! Ska bli himla kul att se iaf;o) Färjestad ska ha en junior i mål... Hoppas att det går bra! Jag vill ju givetvis att FBK ska vinna... 5-4? ;o)

Anonyme T: ;o) Tackar!

Kram på er allihop!!