tisdag 22 september 2009

Ögongodis...


..på g under kvällen! ;o)
Närmare bestämt 21.45 på SVT1.
En film om Peter Jöback i New York. Givetvis kommer jag att sitta bänkad ;o)
Ser fram mot nya albumet som släpps senare under hösten!

Båda mina bilder är från Peter´s julkonsert i LLA under förra året.
En oförglömlig kväll på många sätt ;o) Tittar, minns å njuter ;o)

Höstdagjämning idag. Läste förut att det är då som man mår som sämst under hösten. Kan jag inte instämma i. Har haft det bra dag. Lunchdejt med Miss A bla. Väldigt trevligt, var ett tag sedan nu. Så kul att höra om allt som händer i hennes liv! Blir så glad när vänner har glada å positiva saker att berätta om!

men allt har inte varit positivt ändå idag. Förstår inte varför det ska vara så svårt att motstå chokladbitarna?! Ingen bra last när man inte tål mjölken i dem.. Men ack så gott! Så det var nog värt det trots allt ;o)

3 kommentarer:

Norskan sa...

Hei frøken! Når kommer du på Asker/Oslo-tur?

P sa...

Du är utmanad! Läs min blogg och gjört.:) Kram!

Hon med klackarna sa...

Norskan: Kul att höra från dig! Jag har inte glömt turen, men som jag mailat dig har jag varit tvungen att prioritera en annan sak nu i början av hösten. Men jag kommer, var så säker! ;o)

P: Oj då, bäst att jag försöker att kika hos dig vad det är jag ska göra... Hoppas att det inte är nåt "farligt"! ;o)

Kram på er!!