torsdag 27 augusti 2009

Tänkte bara...

..informera om att jag har lite "bloggtorka". Men det har ni säkert redan märkt. ;o)
Så det är anledningen till att det bloggas så lite på den här bloggen just nu!
Jag har helt enkelt kört fast!
Tycker att bloggen blivit lite tråkig å att jag bara bloggar om samma saker hela tiden...
(Men det kanske är så "tråkigt" mitt liv är just nu?)
Hade jag varit bloggläsare hade jag tröttnat för länge sedan!
Så jag måste ta mig en rejäl funderare om å hur jag ska fortsätta..
Kanske kommer bloggen att gå samma öde till mötes som hemsidan? Att den helt tas bort. Ja det är sånt som jag funderar över just nu.
Ha det gott till vi hörs igen!

3 kommentarer:

P sa...

Du skulle bara våga droppa bloggen. GRR! Då skulle jag bli sååå ledsen i ögat. Det är inte alls tråkigt att läsa den. Och där min vän har du ingen talan. Du är skribent och jag är läsare och jag har rätt så det så.:) Blogga mer. Det spelar ingen roll om vad. Jag vill läsa!!! Kram

Glas och Klorid sa...

Nä nu saknar jag dig!!

/Thomas

Hon med klackarna sa...

Glas och Klorid: Tackar! Det värmde.;o) Måste erkänna att jag saknat bloggen lite... så det blev ett litet inlägg nu. ;o)

P: Vill ju absolut inte göra dig ledsen i ögat! Du fick ett nytt litet inlägg nyss;o)

Kram på er!!