måndag 3 augusti 2009

Krashlandning...

..i verkligheten å vardagen har gjorts idag! Väckarklockans röda siffror lyste x-a ettrigt i morse å alarmet lät värre än vanligt. Jag ville absolut inte gå upp från den varma å go´a sängen! Men efter mycket om och men kom jag tillslut upp å jag kom iväg till jobbet åxå.
Hjärnan tog verkligen god tid på sig att få igång jobbtankarna! 4 veckors frånvaro plockar man inte fram bara så där!
Hela förmiddagen gick segt å efter lunch var jag helt mosig i huvudet. Hur kul är det då att få ett samtal med en ytterst intrikat å klurig frågeställning drygt 1o minuter innan jag har tänkt packa ihop å gå hem för dagen? Inte alls. Men jag löste det bra enligt kollegan, alltid en tröst!
Nu försöker jag att uppmana lite krafter till en löprunda. Känner att jag behöver rensa huvudet ordentligt å då är det alltid bra med lite fysisk aktivitet. ;o)

2 kommentarer:

P sa...

Men mina sms hjälpte väl till i jobblivet denna vecka?:) Hemma nu! Kram

Hon med klackarna sa...

P: Klart! ALLA avbrott i verkligheten förgyllde tillvaron. Kul att höra hur ni hade det på "öjn". ;o)