söndag 2 augusti 2009

Love U2! <3

Vad de var bra i fredags på Ullevi!!
U2 alltså! Å så kul det var att äntligen få se dem live. Deras tidigare besök här i Sverige har alltid kolliderat med viktiga tävlingar å annat "viktigt"för min del. Men nu var det äntligen min tur att få se dem live.
Som tur var så tog jag den här bilden innan konserten. För jag fick hjärnsläpp å tog med mig min lilla kamera till Ullevi, eftersom jag inte trodde att min systemkamera skulle bli insläppt... Men jisses jag har ju mindre objektiv åxå!! Varför tog jag helt enkelt inte det istället?.. Då hade jag iaf fått med mig bilder hem med mycket bättre kvalité... Ja det får bli på Madonna det! ;o)

U2
Den berömda klo-scenen. Den var cool! Å föreställningen var magnifik!
Men det var det inte alla tidningar som höll med om.


Å vet ni vem jag såg i folkvimlet? Nej, kan tro att ni inte kan gissa det. Henke Lundqviskt med tvillingbror Joel!!!
En sån man känner man igen på låångt håll! ;o) Tyvärr hade jag som sagt inte min braiga kamera med så jag har inget eget bildbevis. Det hade varit grejjer det.
(Å faktiskt sågs fler Tre Kronor spelare i nattvimlet efteråt!)

Efter konserten mötte vi upp Miss Baglady å Fröken N för att "prata av oss" konserten å ta några glas innan det var dax att ta sig hemåt efter denna minnesvärda kväll.




2 kommentarer:

P sa...

HAHA! Ja, han gillar konserter han har jag hört....:) Så kul att du fick träffa på honom. Du kanske börjar hålla på Frölunda nu då?;) Kram!

Hon med klackarna sa...

P: Det ska allt MYCKET MER till för att jag ska svika laget i mitt hjärta!!! Färjestad överger man inte bara så där inte.;o)
Å träffade honom gjorde vi inte men såg honom på långt håll det gjorde vi ;o)