onsdag 29 juli 2009

Effektiviteten själv...

..känner jag mig som just nu! När klockan ringde i morse hoppade jag upp (nåja nästan iaf) för att bege mig till ett morgon-pump pass på SATS. Så svårt att ta sig dit men sååååå himla skönt när man är färdig!! Det är alltid värt mödan att ta sig dit, eller att ta sig ut på en promenad!!!

Å idag fick vi lite x-a belöning å uppmuntran av vår instruktör Johanna. Nämligen lite reklamgrejjer.. Lotion, prover på nya produkter å lite annat småplock. Gôtt!
Tog en x-a promenad på hemvägen bara för att det var så skönt att va igång, men sen har det gått i ett!!

Skofynden från Gotland! Nu är både de nya innegympaskorna å sandalerna ordentligt inkörda. (Betalade inte ens 350 för båda så jag är nöjd med både ekonomin å komforten.)
Frukost har käkats, dammsugits, äntligen fått tummen ur och tackat ja till en ny kurs i höst.. Så nu måste jag verkligen ta tag i den jag började i våras... hm. Första steget till det var att låna om en bok på biblioteket. Vilket man åxå gör väldigt smidigt via nätet. (Vilken tur att jag gissade rätt på pin-koden!) Såå skönt att slippa knalla dit å tillbaka igen...

Har dock lite kvar att göra på min "2 do lista"... Som attt fixa vägbeskrivningar inför helgen, packa.. Har inte ens börjat med det än!! Hjälp! Diska måste jag ju åxå göra å förbereda för svansbarnens "kollo-vistelse"... Kolla om det kommit ny info om U2...
Nej då var lugna jag har INTE skaffat Foppa-tofflor. Foppa själv är jag full av beundran för men skorna... Nix, kommer inte på mina fötter inte!!!! Däremot var lilltjejen väldigt söt i sina när jag var barn- å badvakt för ett tag sedan.

Solen visar sig ute idag åxå så en sväng till en strand skulle inte heller sitta dumt. Hur jag nu ska få tid till det åxå?..
Så att sitta här har jag egentligen INTE tid till!

2 kommentarer:

P sa...

Duktiga du vännen! Kram

Hon med klackarna sa...

P: Haha ja ibland blixtrar även jag till! ;o)