måndag 6 juli 2009

Det blev en rivstart...

..på den nya semesterperioden! Hastigt å lustigt blev det bestämt under fredagsmiddagen att jag skulle följa med Grabbarna Grus på Arvikafestivalen. Kul med spontana infall! Jag hann precis hem från jobbet innan jag blev hämtad för avfärd.. Men trevligt att testa på lite nytt å annorlunda konsertsällskap. ;o)

Arvikafestivalen 2009 fick iaf ett dagsbesök av mig.
Första bandet vi såg var Eagles of Death metal . För mig var det här en relativt ny bekantskap, hade bara hört några låtar innan spelningen.

Andra bandet var Bob Hund. Inget jag lyssnar på hemma men ett band som det definitivt är värt att ta chansen att få se live. Kul å inte som alla andra!

Kvällens huvudattraktion å anledningen till mitt festivalbesök var Depeche Mode. Wow! De varvade gamla godingar med nytt material. Jag blev inte besviken! Himla kul att ha sett dem live, de har ju funnits med i min musiksamling ett bra tag nu. ;o)

Sedan väntade en biltur hem till Karlstad å några timmars sömn. Lördagen tillbringades sedan på golfbanan. Dax att ta tag i det där nu!


Inga kommentarer: