söndag 26 juli 2009

Vädjan till vädergudarna!

Släpp repeatknappen! NU!! Det är på SVT det ska gå repriser på sommaren, för att vi som betalar tv-licens ska kunna va ute å umgås å ta tillvara på de varma å fina sommarkvällarna istället för att titta på tv!
Det är verkligen inte vädergudarna som ska köra regnväder i repris dag efter dag... Å så svårt att bestämma sig för vilket väder det ska bjudas på. När jag igår bestämde mig för att jag skulle åka ner på stan å fynda (70% på Budo & Fitness) var det soligt å fint, när jag var på väg ner så öppnades himlen.. suck. Tur att jag har paraply!!

Men OK igår var det lite lägligt med några av regnen. Jag var nämligen bjuden på invigningsfest av inglasad veranda. För att kunna inviga den optimalt är det ju faktiskt bra att det regnade lite.. ;o)

Välkomstdrink, snacks å grillat bjöds det på. Å så trevligt sällskap. ;o)
Syns det på bilden här nedan att det är ett nytt regnväder på g? Oj vad grått det var periodvis..
Efter det här var det bara att ta vägen förbi hemmet en snabbsväng, å sen bege mig vidare på tjejfest! Mycket trevlig samvaro på en å samma dag!! Det tycks om ;o)
Kvällen avslutades med en tur ut på en av stadens krogar.

4 kommentarer:

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Tänk att man kan tappa så fort men att det ska ta sådan tid att få tebax det... :( Vet när jag opererade ryggen så talade dom om för mig att en kubikcentimeter muskler försvinner i veckan när man inte använder dom alls... :S
Synd att han kursade för nu finns det jue ingen träningsbutik i stan längre med både kläder å piller & pulver... Men kul att fynda förstås! ;)

Ja, jag vette 17 om jag vågar mig ut på en långpromenix för vädergudarna är verkligen veliga... Å det är inte lite som kommer ner när det sätter igång heller... :P

P sa...

Samma som i fredags? Kram

Lyktor och Tyg sa...

Hej jag hittade till dig när jag sökte efter Missisippi i Visby. Jag har precis kommit hem och bara ångrar mig så att jag jag inte hann kolla mer i butiken och handla några plagg. De hade så snygga kläder så det var inte klokt. Men tyvärr de verkar inte ha någon hemsida. Vet du om de säljer sina kläder någon annanstans med?
mvh Kristina

Hon med klackarna sa...

ZuZiBuz: Jo det är knepigt det där... ingen logik alls.. man blir sjöblöt om man är ute i en regnby! Men det är samtidigt lite mysigt ;o) MEN det har blivit alldeles för mycket nu.

P: ? Förstår inte riktigt? Om det är uteställe du menar så var det inte samma, kan ju inte va på samma ställe jämnt! ;o)

Lyktor och tyg: Välkommen hit! Jag vet faktiskt inte om man kan få tag på deras kläder någon mer stans. Håller på och försöker att ta reda på det. Meddelar om jag får veta nåt av värde.

Kram till er!