fredag 31 december 2010

Ett gott slut..

..å ett gott nytt 2011 önskar jag mina vänner!
Jag hoppas å tror att 2011 kommer att bli det mest fantastiska året på länge ;)
Men det beror på mig å dig, att vi gör det till vad vi vill !
Snälla ni ta det lugnt med fyrverkerierna, särskilt när ni har fått lite promille uti knoppen!
Jag vill väldigt gärna att mina vänner å bekanta ska slippa att förstöra sig på detta sätt, alla andra åxå givetvis. Ta hand om er och varandra!
Å kom även ihåg alla 4 benta vänner som finns runt omkring i vår värld. Inte alla tycker om när det smäller å sprakar. Låt dem få slippa att va rädda när det nya året startar!

Ska nu snart göra oss i ordning å förbereda oss för att fira årets sista stora fest! Ska bli kul ;)
Å givetvis hoppas jag att jag inte är den enda i sällskapet som vill kika lite på juniorkronornas kamp mot Canada... ;)

Ett Gott slut på 2010
å
Ett Gott Nytt 2011
önskas dig!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin bild! Egentagen förstår jag...? Gott Nytt! Kram Pia

Hon med klackarna sa...

Tack Pia! Givetvis är den det;) Alla bilder på min blogg är egentagna om det inte anges annat! Orkar inte, å har definitivt inte tid till att hålla på maila runt å fråga om lov att få använda andras bilder...
Gott nytt till dig åxå!