fredag 17 december 2010

Beslutsångest..

..har jag just nu... Vet inte riktigt var jag ska börja? Eller om jag helt enkelt inte ska göra nåt å istället njuta av att ínte göra nåt. Svårt val!!
Efter att ha haft nåt inplanerat å varit iväg på både det ena å det andra varje dag å kväll i lite mer än en vecka, så finns det endel saker att ta tag i här i hemmet.
Men samtidigt skulle det va lite skönt att bara tillbringa tiden i soffan..

Så vad lockar då mest? Stöka med julgodis i köket eller krypa upp i soffan med datorn i knät å uppdatera sig på vännerna på facebook? Kunna proppa i mig kola en vecka innan jul eller ta mig tid att svara på diverse grejjer som inte hunnits med?
Ja det är frågan det? Å i ärlighetens namn blev det ju faktiskt lite dåligt med sömn i natt efter ytterligare en julfest så ta en tidig kväll skulle inte va helt fel heller?...

Inga kommentarer: