måndag 6 december 2010

Kul, kul, kul!!

Vet knappt var jag ska börja... Hm, tar det senaste...
Oscar Klefbom som jag även skrev om i det förra inlägget fortsätter att leverera ett tryggt å moget backspel trots sina unga år. Å idag mot Gnagarna gjorde han dessutom sitt första elitseriemål!!
Grattis!!
Å en bild på honom kommer här nedan, nästan nytagen.. (Från matchen i lördags mot Modo.)


Å för att återkomma till mina spekulationer om JVM så blev det 2 å en halv som kom med i den preliminära truppen. Kul!! Jonas Brodin i Färjestad å Erik Thorell i Skåre (men just nu utlånad till Sundsvall) är ju värmlänningar. Men jag räknar faktsikt västmanlänningen Johan Gustafsson, spelande i Västerås, som det åxå ;)
Nu gäller det bara att grabbarna fortsätter att kriga för en plats i den slutliga truppen åxå. Lycka till!!
Jag kommer att sitta bänkad i soffan å följa "spektaklet" ;)

Inga kommentarer: