tisdag 28 december 2010

Den stora Utematchen...

..mellan FBK å Frölunda sågs från soffan i värmen. Däremot såg vi en annan utematch helgen före jul. Den mellan FBK Legenderna å FBK´s a-lag. Verkligen en rolig match att se!! Visst var det lite kylslaget att stå där på läktaren men absolut värt frusna fingar å tår.

De "gamla gubbarna" som lirade när jag var liten, å lärde mig att älska hockey, kan minsann lira fortfarande!
Må så vara att det inte går lika fort längre å matchtröjorna fylls ut betydligt mer i dag än då;) Ett lätt snöfall under hela matchen gjorde nog sitt till farten åxå..
Men visst var det kul att se dem igen! Å minnas gamla tider.


Conny Evensson, the one and only!!

Det var nästan lika mycket kända namn i båsen som ute på planen denna kväll.
Vill väldigt gärna se fler sånna här matcher i framtiden! ;)
Tror verkligen inte att jag var den enda hockeynörden som tyckte att det var riktigt roligt å kommer att minnas kvällen under lång tid framöver!
(Fler bilder kommer på min sida på FB för de som läser å har tillgång till den ;))

NU ska jag ta mig utomhus en stund ;)

Inga kommentarer: