torsdag 6 januari 2011

Krax krax...

.. eller God fortsättning kan man säga om man inte har halsont å är hes! ;) Här kraxas det ganska bra just nu. Men idag har jag iaf börjat att ana en liten ljusning... Skönt! Om en dag eller två kanske jag är piggare å mer mitt vanliga jag igen!;)

Året inleddes iaf på bästa sätt! trevligt umgänge på förra årets sista/årets första fest å så gjorde vi som tydligen "alla" gör på nyårsdagen, nämligen köpte pizza. Faktsikt inte för att lindra bakfyllan, utan helt enkelt för att middagsfantasin hade tagit helgledigt å matlagningslusten var praktiskt taget noll.. Men det är inget som magen tar hänsyn till, den vill ha mat iaf å då blir lösningen på problemet pizza! ;)
Det nya året har även bjudit på underbart vinterväder!! Minusgrader, gnistrande snö å sol. Fantastiskt! Bilden här ovan är från när älsklingen å jag begav oss ut på en underbar vinterpromenad. Tyvärr kom vi till "rätt sida" försent för att jag skulle få de solnedgångsbilder som jag ville ha.. Men den här bilden duger bra tills jag blir frisk å vi orkar ta oss dit igen!
Ha det gott!!
Å här en bild från nyårsfirandet!
Då vi skålade för att 2011 kommer att bli en bra år ;)

Inga kommentarer: