tisdag 25 januari 2011

Hemma igen!!

Visst är det skönt att knalla omkring på svensk mark igen, men.. jag längtar redan tillbaka! Hade gärna tillbringat mer tid i Big Apple!
Älskar verkligen den staden!!<3
(Så nu vet ni varför det varit dåligt med uppdateringar på ett tag om någon undrat?)

Tog en välbehövlig sovmorgon idag. Både jag å svansbarnen njöt av den fullt ut.
Skönt att ha dem omkring sig igen, å mina andra kära givetvis.;)

Dagen har ägnats åt uppackning, inladdning av bilder å att smälta intryck. Å de är MÅNGA!!
Kvällen har tillbringats med att skicka alla positiv energi jag kan uppbåda till mitt älskade FBK!!
Å äntligen kom det en vinst;) Jag har varit övertygad om att den skulle komma å hade trott att årets första 3 poängare skulle komma tidigare. Sååå skönt!
Alla handbollsfantaster får ursäkta, men den matchen var dagens huvudmatch här hos oss. ;)
Kram på dig som läser!

Inga kommentarer: